omg amandaaw uppdateraahwr bloggeehwn eehn fredaawgkvällhh?

hheii .
så jävlaah lessewn juusth n-nu. ganskaahw peersoohnliwgt tiiep men whoo caarews? h-han ff-fåår skyllaahw seei sjäälv om hhan bliiwr nämwnd i miiwn bloggh.

jaawg har gjoorth ssluuwt meewd miiwn killeh. så jäwwla syynd. älska haawn seriööwst.

påh ytaawn ähr jag snyggh het ochh såh, meewn undeer ytawn så ääe jawg bara JAG. bawwra amandaaw.

dennah killeewn slösaade jag 3 veckoowr aav mitt livh påååow å tiiep 20 kådisaawr. sånt jävlaah slöseriiw.

pallawr enteeh festaah idaw pga killwhn. h-han förstööwr ente ba miitt rykteh utan minaah chanseehr att träffaah nyaaboiis , drickaaw och umgåås.

f-fuck you on a friday, danne!! :@@@


Kommentarer
Postat av: Kitty

fjortis eller VAD?

2011-01-29 @ 18:00:20
URL: http://bykitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0